25 Aralık 2013 Çarşamba

SAMSUNG GALAXY ACE 5830İ AÇILMIYOR / SAMSUNG GALAXY ACE 5830İ ROM YÜKLEME

   Arkadaşlar samsung ace 5830i telefonunuz var ve telefon artık açılmıyorsa yani açılıyor ancak samsung yazısı gelip daha ileriye gitmiyorsa muhtemelen telefonunuza rom atmanız gerekmektedir.Gerekli olan indirme linkleri aşağıdadır.Ben yaptım oldu bu nedenle yanlış uygulamanızdan sorumlu değilim rom Türkçe dir.Menü ve diğer her şey 5830i ile uyumlu aynısıdır.Edindiğim bilgilere göre garanti yapıyormuş ancak yinede araştırın yapıp yapmadığın derim.
     ROM YÜKLEME:
1- İlk olarak telefonu download moduna alıyoruz.bunun için açma kapama tuşu na ve ses arttırma tuşlarına aynı anda basıyoruz.Eğer olmaz ise ses azalma , arttırma ve açma kapmaya aynı anda basın buda olmaz ise ses kısma ve açma kapamayı deneyiniz.
2- 1.84 sürümlü odini açınız ve PDA , PHONE(MODEM) , CSC yerlerini belirtiniz.Odin açıldığında gelen ayarlarla ve şeçili kutucuklarla oynamayın , PIT ve BOOTLOADER yerlerini boş bırakınız.
3- Telefon download modun da iken bilgisayara takınız ID:COM yazan yerde telefonunuz la ilgili bilgi belirecektir.Bilgisayar telefonu okuma ise belirmez okutmaya çalışın.
4- Son olarak start deyin ve bitmesini bekleyin ...

ODİN İNDİRME
http://turbobit.net/yy3eo1rbdr7v.html

ODİNDE BELİRTİLECEKLER İNDİRME
http://turbobit.net/ntfwhjuvt3l0.html

***EĞER YARDIMIM DOKUNDUYSA YORUM YAPIN Kİ DİĞER ARKADAŞLARDA FAYDALANSIN***

10 yorum:

  1. yalnız dowland moda girdiğimizde pc hiç bir şekilde telefonu görmüyor bu durumdada olur mu.Yani hafıza kartını içine giremiyoruz telefona bağladığımızda cevap lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu yapalı bayağı oldu ancak önemli olan ID:COM yazan yerde telefonu okuması ve telefonla ilgili bilgi gelmesi.

      Sil
    2. ya normalde telefon açıkken bağlanıyordu.görüyordu yani dowland modda görmüyor usb aygıtı tanınamadı diyor ha birde id kısmını yesile döndüremedim usb driver filan indirdim yapamadım başka birşey aklınıza geliyor mu acaba.? tşkrler

      Sil
    3. samsung kies i denediniz mi ?

      Sil
    4. ben indirdim yinede olmadu okuymuyor hiçbişekilde

      Sil
  2. napmamız gerekıyor anlamadım

    YanıtlaSil
  3. merhaba. Telefonum bir gündür kapalı. yukarıdaki işlem basamaklarını uygulayayım dedim fakat daha 1. aşamayı uygulayamadım. telefonun sesi arttırma/azaltma,açma kapama tuşlarına defalarca aynı anda bastım fakat yine açılmadı :( sizce ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bn yapamadımm reset attım oda olmadı

    YanıtlaSil
  5. olmuyor doru dürüs anlatın şu işi yaaa

    YanıtlaSil
  6. bence ise yarayabilir ama bilemiyorum daha yapmadım

    YanıtlaSil